Переглянути всі підручники
<< < 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > >>

 

Перед тим як вигадувати явище або технічний засіб для інших планет, слід з'ясувати його призначення на Землі та встановити основні технологічні дії явища чи засобу і виконавців цих дій.

Далі треба визначити відмінність між умовами Землі і новими умовами, у яких має існувати і діяти обране явище або технічний об'єкт. Якщо засоби, виконані на Землі, працювати у нових умовах не зможуть, то слід запропонувати інші, придатні для роботи у нових умовах.

Після відбору або створення засобу, його виконавців для кожної технологічної дії слід об'єднати їх у оновлене явище або засіб і розробити нову конструкцію.

Для полегшення уявлення нового засобу або явища спробуй затулити очі й уявити його.

Практична робота 1. Уявне перенесення об'єкта проектування у фантастичні умови. Уявлення фантастичного образу об'єкта проектування і відтворення його на папері

Завдання. Створи літак для Місяця. Адже Місяць треба перетворити на міжнародну базу з підготовки зорельотів для їх запуску у далекі світи. Люди зможуть жити там роками.

Умови Місяця, які впливають на конструювання*: повітря немає, вага предметів там у б разів менша, ніж на Землі.

Головні дії: 1) забезпеч утримання машини над поверхнею Місяця та просування її вперед; 2) підбери таких виконавців дій, які були б здатні працювати в умовах відсутності атмосфери.

Для полегшення уявлення образу майбутнього засобу заплющ очі і спробуй побачити його.

Поради. Проектуванням керує вчитель. Він оцінює надані пропозиції, відбирає слушні і записує на дошці. Кожен учень власноруч виконує малюнок свого варіанта місячного літака.

Творче проектування. Установи основні дії, які має виконувати літак в умовах Місяця. А потім підбери виконавців цих дій. У цьому допоможе тобі таблиця 1.

 

Переглянути всі підручники
<< < 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > >>
Хостинг от uCoz